2dílný workshop pro personalisty
Inspirující osobnost. Roman Krátký byl 17 let na manažerských pozicích, od team leadera až po ředitele, ve firmách různých velikostí a oborů. 18 let se věnuje rozvoji lidí, nyní už 5. rokem pomáhá v této oblasti firmám jako konzultant a lektor. Za tu dobu vyslechl stovky manažerů i jejich podřízených a vypozoroval, že jejich představy o vedení lidí byly často odlišné, a to se pak negativně odráželo na výkonu oddělení a někdy i na atmosféře ve firmě. Všechny poznatky si se zájmem zaznamenával, až z nich vznikla ojedinělá časosběrná studie.
3letá studie v praxi. Máte příležitost získat mezi prvními výsledky Romanova průzkumu, ve kterém porovnal nasbíraná data s průzkumy několika nadnárodních konzultačních společností a postavil na nich jedinečný koncept manažerského rozvoje, využitelný na současném českém trhu bez ohledu na velikost firmy nebo obor. Koncept, který se opírá nejen o uznávanou teorii, ale i to, po čem volají podřízení, aby se mohli rozvíjet. Koncept, který podrobně představuje 7 oblastí, které se ukázaly jako klíčové pro zvládnutí manažerské role. Koncept, který je ušitý lidem na míru, je srozumitelný a respektuje je takové, jací jsou.
Získáte nestranný pohled lektora, jak by měl vypadat rozvoj ve firmách, aby odpovídal současným potřebám firem i lidí.
Dozvíte se, jak se stavět k rozvoji manažerů, abyste získali potřebný výkon týmu, ale zároveň aby sami manažeři umožnili rozvoj potenciálu svých lidí a týmů.
Poznáte 7 klíčových oblastí, které by měl dobrý manažer zvládnout, aby byl pro firmu přínosem a jak tato pravidla platí v době postcovidové |ochutnávka zde|.
Uvědomíte si, že řadě zaměstnanců často chybí fokus na cíl a výsledek, protože sice vědí CO mají dělat, ale nechápou PROČ.
Poznáte, co dnes pro firmu znamenají manažeři, kterým chybí uvědomění, že jejich práce není pouze o dosahování výsledků.
Dozvíte se, jak při rozvoji manažerů pracovat s generačními rozdíly a získáte nový pohled i na to, koho na manažerskou pozici vybírat a koho ne.
Pohled zaměstnanců: Co říkají o potřebném přístupu vedení. Co potřebují ke své práci, aby byli výkonní, a přitom se mohli rozvíjet.
Pohled manažerů: jak se na očekávání zaměstnanců dívají jejich šéfové a jak by měli ke svým týmům přistupovat.
Pohled HR: jak se stavět k rozvoji managementu a respektovat přitom i potřeby lidí.
Výstupy z praxe, studie z let 2019 - 21 a srovnání s renomovanými průzkumy uznávaných konzultačních společností na téma výkonnost a motivace.
Kým potřebuji jako manažer být, abych dnes uspěl a především, aby uspěl můj tým?
Koncept 7 klíčových oblastí manažera, které jsou dnes nezbytné pro naplnění manažerské role.
Aktuálního vnímání rozvoje managementu, jaký vliv má „doba covidová“ a kdo má dnes pro manažerskou roli potenciál.
Workshop je určen výhradně personalistům a vedoucím pracovníkům, kteří řeší rozvoj svých manažerů. Není určen lektorům, koučům, studentům apod.
Workshop je dvoudílný, probíhá v online formě a předpokládá i občasné zapojení účastníků.
Po skončení každého dílu dostanou všichni přihlášení videozáznam workshopu. Pokud se tedy nebudete moci zúčastnit naživo, o kurz nepřijdete.
Roman má manažerské zkušenosti v odděleních orientovaných na prodej, produkt, zákaznický servis a back office, 5 let v top managementu jako managing a sales director a 12 let obchodních, konzultačních a projektových zkušeností v segmentu B2B. Pracoval pro klienty z různých oborů, lokalit a segmentů. Primárně vedl projekty týkající se komplexních manažerských akademií pro úroveň top až středního managementu. V současné době působí jako lektor, konzultant a kouč. Je zaměřen na rozvoj organizací, řízení změnových projektů a manažerský rozvoj.
Pro ty, kdo mají ve své kompetenci rozvoj manažerů a chtějí se dozvědět, jak k němu přistupovat podle nejnovějších poznatků z praxe.
Délka kurzu:
2 x 1,5 hodiny
Kde:
online naživo - PŘIHLAŠOVÁNÍ SKONČILO