Online workshopy

Zvládání a komunikace změny

In house online workshop

>> krátké, časově nenáročné workshopy v živém přenosu s lektorem na dálku  >> aktivní práce s účastníky, nácviky  >> lze se připojit odkudkoliv  >> nenaruší pracovní den a odpadá cestování  >> výrazně nižší cena než za prezenční tréninky  >> vysoká lektorská kvalita a efektivita

Proč kurz absolvovat

Změna je přirozená součást našich životů a naší práce, ale jen málokdo skutečně přijímá změnu jako každodenní životní realitu a pozitivní jev. Vnímání změny je mnohdy ovlivněno i tím, jakým způsobem byla uchopena a odkomunikována. Ať jsme na straně vysílače nebo přijímače změny, neobejdeme se bez pochopení toho, jak se změnou pracovat.

Co si z kurzu odnesete

Pochopíte změnu jako běžný životní a firemní standard a naučíte se ji zvládat na úrovni. Získáte inspiraci, nástroje a tipy, jak se nenechat změnami vykolejit a dívat se na nové situace věcně, konstruktivně a v kontextu. Poznáte, jak změnu odkomunikovat, aby vám přinesla prospěch.

Rámcový obsah

Těšit se můžete na 3 workshopy s praktickým zaměřením:

SYSTEMICKÝ PŘÍSTUP A "ZMĚNY"

  • Má role ve změnách

  • Co potřebuji k úspěšnému zvládání změn?

  • Co se děje v naší hlavě při změnách?

  • Co to pro mě znamená prakticky?

 

JAK PŘIJÍMAT, ZVLÁDAT ZMĚNY?

  • Jak efektivně pracovat s přicházející změnou?

  • Emoce vs. logika, co mi pomůže?

  • Nejčastější emoce a jak s nimi pracovat

  • Proaktivita vs. reaktivita

 

KOMUNIKACE A ŘÍZENÍ ZMĚN

  • Co říká teorie? Kotter, Lewin, Jack Welch (GE)

  • Řízení změn podle Johna Kottera

  • Řízení změn podle GE

  • Nástroje implementace změn

  • Komunikace změny

Doplňující informace

  • Zašleme vám předem úvodní materiál, abyste se na téma připravili a aby pro vás školení bylo co nejpřínosnější.

  • Výběr online platformy přizpůsobíme vašemu přání.

  • Účastníci mohou z workshopu dostat videozáznam.

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Pavel Nykodým
senior sales consultant
+420 771 146 956
pavel.nykodym@ottima.cz

Ozvěte se nám

Lektor

Roman Krátký

Roman má 17 let manažerských zkušeností v odděleních orientovaných na prodej, produkt, zákaznický servis a back office, z toho 5 let v top managementu jako managing a sales director a 12 let obchodních, konzultačních a projektových zkušeností v segmentu B2B. Pracoval pro klienty z různých oborů, lokalit a segmentů. Primárně vedl projekty týkající se komplexních manažerských akademií pro úroveň top až středního managementu. V současné době působí Roman jako lektor, konzultant a kouč. Jeho hlavní činností jsou projekty rozvoje organizací a dále řízení změnových projektů, mentoring a školení zaměstnanců.

CO JEŠTĚ POTŘEBUJETE VĚDĚT

Délka kurzu:

3 x 60 - 90 minut, s několikadenním odstupem

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Pavel Nykodým
senior sales consultant
+420 771 146 956
pavel.nykodym@ottima.cz

Ozvěte se nám

Stáhněte si