Jak pracovat v menším stresu a žít víc v pohodě
Máte někdy pocit, že nemáte svůj čas pod kontrolou? Že místo abyste vy řídili aktivity, úkoly a termíny, řídí spíše ony vás? Pokud si osvojíte efektivní principy moderního time managementu, naučíte se lépe řídit sami sebe a své aktivity v čase, zbavíte se pocitu bezmocnosti a vrátíte do svého života tolik potřebnou rovnováhu.
Poznáte svoje rezervy v oblasti řízení času, pochopíte souvislosti mezi příčinami těchto rezerv a možnostmi jejich řešení. Nasměrujete se k tomu, že budete plnit své pracovní úkoly v kvalitě a čase a podle aktuálních priorit. Naučíte se efektivně plánovat, stanovovat si priority a své plány skutečně dodržovat. Budete žít i pracovat v menším stresu, a to se pozitivně odrazí na vašich výkonech.
Můžete se těšit na 3 workshopy s praktickým zaměřením:
ZÁKLADY TIME MANAGEMENTU A PRIORITIZACE
Základní východiska time managementu
Práce s prioritami v praxi – důležité vs. naléhavé; úkoly ABCD a jak s nimi pracovat
Určování priorit dle různých hledisek, jak dávat skutečně přednost tomu hlavnímu – zohlednění cílů
Paretův princip a jeho užití v praktickém životě
TRENDY V TIME MANAGEMENTU
Sebereflexe: rezervy v oblasti řízení času – pochopení souvislostí mezi příčinami těchto rezerv a možnostmi jejich řešení
David Allen: Mít vše hotovo (Getting Things Done — GTD)
Základní workflow
TŘI KLÍČOVÉ BODY ŘÍZENÍ ČASU A JAK SI JE VYTVOŘIT
Vím, co chci
Mám čistou hlavu
Mám rutinní systém řízení
Pravidla pro DENNÍ, TÝDENNÍ, MĚSÍČNÍ plánování
Kurz probíhá ve formě inhouse online workshopu s lektorem na dálku a zahrnuje aktivní práci s účastníky včetně nácviků, čímž je vysoce efektivní.
Výběr online platformy přizpůsobíme vašemu přání.
Zašleme vám předem úvodní materiál, abyste se na téma připravili a aby pro vás byl workshop co nejpřínosnější.
Účastníci mohou z workshopu dostat videozáznam.
Barbora Pitoňák Krieglerová
ředitelka
+420 731 157 310
barbora.krieglerova@ottima.cz
Roman má 17 let manažerských zkušeností v odděleních orientovaných na prodej, produkt, zákaznický servis a back office, z toho 5 let v top managementu jako managing a sales director a 12 let obchodních, konzultačních a projektových zkušeností v segmentu B2B. Pracoval pro klienty z různých oborů, lokalit a segmentů. Primárně vedl projekty týkající se komplexních manažerských akademií pro úroveň top až středního managementu. V současné době působí Roman jako lektor, konzultant a kouč. Jeho hlavní činností jsou projekty rozvoje organizací a dále řízení změnových projektů, mentoring a školení zaměstnanců.
Kurz je vhodný pro všechny pracovníky, kteří mají problém s organizací svého pracovního času, nezvládají plnit úkoly v termínu, cítí se pod tlakem a ve stresu.
Délka kurzu:
3 x 60 - 90 minut, s několikadenním odstupem
Barbora Pitoňák Krieglerová 0
ředitelka
+420 608 979 471
barbora.krieglerova@ottima.cz