Online workshopy

Organizace pracovního času

Jak pracovat v menším stresu a žít víc v pohodě

Proč kurz absolvovat

Máte někdy pocit, že nemáte svůj čas pod kontrolou? Že místo abyste vy řídili aktivity, úkoly a termíny, řídí spíše ony vás? Pokud si osvojíte efektivní principy moderního time managementu, naučíte se lépe řídit sami sebe a své aktivity v  čase, zbavíte se pocitu bezmocnosti a vrátíte do svého života tolik potřebnou rovnováhu.

Co si z kurzu odnesete

Poznáte svoje rezervy v oblasti řízení času, pochopíte souvislosti mezi příčinami těchto rezerv a možnostmi jejich řešení. Nasměrujete se k tomu, že budete plnit své pracovní úkoly v kvalitě a čase a podle aktuálních priorit. Naučíte se efektivně plánovat, stanovovat si priority a své plány skutečně dodržovat. Budete žít i pracovat v menším stresu, a to se pozitivně odrazí na vašich výkonech.

Rámcový obsah

Můžete se těšit na 3 workshopy s praktickým zaměřením:

ZÁKLADY TIME MANAGEMENTU A PRIORITIZACE

  • Základní východiska time managementu

  • Práce s prioritami v praxi – důležité vs. naléhavé; úkoly ABCD a jak s nimi pracovat

  • Určování priorit dle různých hledisek, jak dávat skutečně přednost tomu hlavnímu – zohlednění cílů

  • Paretův princip a jeho užití v praktickém životě

 

TRENDY V TIME MANAGEMENTU

  • Sebereflexe: rezervy v oblasti řízení času – pochopení souvislostí mezi příčinami těchto rezerv a možnostmi jejich řešení

  • David Allen: Mít vše hotovo (Getting Things Done — GTD)

  • Základní workflow

 

TŘI KLÍČOVÉ BODY ŘÍZENÍ ČASU A JAK SI JE VYTVOŘIT

  • Vím, co chci

  • Mám čistou hlavu

  • Mám rutinní systém řízení

  • Pravidla pro DENNÍ, TÝDENNÍ, MĚSÍČNÍ plánování

Doplňující informace

  • Kurz probíhá ve formě inhouse online workshopu s lektorem na dálku a zahrnuje aktivní práci s účastníky včetně nácviků, čímž je vysoce efektivní.

  • Výběr online platformy přizpůsobíme vašemu přání. 

  • Zašleme vám předem úvodní materiál, abyste se na téma připravili a aby pro vás byl workshop co nejpřínosnější.

  • Účastníci mohou z workshopu dostat videozáznam.

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Kateřina Dobiášová
key account manager pro vzdělávání
+420 608 979 471
katerina.dobiasova@ottima.cz

Ozvěte se nám

Lektor

Roman Krátký

Roman má 17 let manažerských zkušeností v odděleních orientovaných na prodej, produkt, zákaznický servis a back office, z toho 5 let v top managementu jako managing a sales director a 12 let obchodních, konzultačních a projektových zkušeností v segmentu B2B. Pracoval pro klienty z různých oborů, lokalit a segmentů. Primárně vedl projekty týkající se komplexních manažerských akademií pro úroveň top až středního managementu. V současné době působí Roman jako lektor, konzultant a kouč. Jeho hlavní činností jsou projekty rozvoje organizací a dále řízení změnových projektů, mentoring a školení zaměstnanců.

Pro koho je kurz vhodný

Kurz je vhodný pro všechny pracovníky, kteří mají problém s organizací svého pracovního času, nezvládají plnit úkoly v termínu, cítí se pod tlakem a ve stresu.

CO JEŠTĚ POTŘEBUJETE VĚDĚT

Délka kurzu:

3 x 60 - 90 minut, s několikadenním odstupem

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Kateřina Dobiášová 0
key account manager pro vzdělávání
+420 608 979 471
katerina.dobiasova@ottima.cz

Ozvěte se nám

Stáhněte si