Naučte se řídit svou značku prostřednictvím cílů.
K vytvoření strategického plánu není potřeba sáhodlouhý popis na desítkách stránek. Dobrý plán se vám vejde na jednu stranu A4.
Procvičíte si, jak správně definovat cíle pro vaši značku
Naučíte se k cílům dobře nastavovat strategie a jednotlivé aktivity
Jednoznačné definování cílů
Správný výběr strategií
Akční plán a hodnoticí kritéria
Hodnocení efektivity projektů
Před kurzem doporučujeme absolvovat kurz Jak na marketingové business review.
Zaměření
Obchodní dovednosti
Přidaná hodnota
Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.
Motto
Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)
1 den