Zanalyzujte klíčové faktory úspěchu a neúspěchu ve vašem businessu a vaší kategorii.
Porozumění vlastnímu businessu je základní předpoklad úspěchu každého brand managera. Přestože je marketing vnímán hodně jako kreativní disciplína, vyžaduje také značnou dávku analytických schopností a důslednost při vyhodnocování dopadů a efektů marketingové podpory.
Naučíte se základní principy a analytické přístupy business review
Poznáte klíčové části business review a projdete si všechny dostupné zdroje dat
Dokážete identifikovat klíčové faktory úspěchu a přetavit analýzu do praktických kroků
Jak hodnotit svůj business a jak správně porozumět výsledkům
Analýza dat
Hypotézy a formulování závěrů
Kapitoly business review
Doporučujeme absolvovat před kurzem Strategický plán značky.
Zaměření
Obchodní dovednosti
Přidaná hodnota
Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.
Motto
Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)
1 den