PREZENČNÍ TRÉNINK NA MÍRU

Jak zajistit kvalitní a efektivní marketingovou komunikaci

Pro výkon je nutná synergie obsahu, formy a distribuce komunikace.

Proč kurz absolvovat

Projekty, které obsahují výtvarné zpracování, jsou složité už jen tím, že „kreativě všichni rozumí“. Každý na to má svůj zaručeně správný názor. Při kreativní práci je tedy nutné dodržovat určitá pravidla, jak postupovat, abyste se dobrali k výsledku splňujícímu obsahové zadání. Dalším krokem je efektivita komunikace. Zajištění správných souvislostí u propojení kreativy s 360⁰ marketingovou komunikací je tedy neméně důležité. V našem kurzu se naučíte plynule a logicky propojit všechny potřebné složky tak, abyste dosáhli cíle vaší kampaně.

Co si z kurzu odnesete

  • Poznáte praktický význam briefu – jak se s ním pracuje a kdo konkrétně ho využívá

  • Zjistíte rozdíl mezi kreativní prací, designerskou prací a DTP

  • Budete vědět, co je nezbytné k udržení kontinuity prezentace značky

  • Ujasníte si zákonitosti jednotlivých komunikačních kanálů z media mixu

  • Získáte povědomí o finanční náročnosti 360⁰ komunikačního marketingu

Rámcový obsah

  • Analýza marketingového zadání – konkrétní cíle kampaní

  • Pohled do zákulisí práce reklamní agentury – jak pracují s briefem

  • Praktické rady, jak nahlížet na prezentované návrhy skrze brief

  • Co v praxi znamená „jen mi tam opravte tuhle maličkost“

  • Korporátní identita značky – minimum toho, co je vhodné dodržovat

  • Mediální mix – rozdělení podle doručení marketingového sdělení

  • Co vyžadovat od obsahu jednotlivých druhů materiálů, aby komunikace byla efektivní

  • Cena je až na posledním místě – konkrétní cíle komunikace z hlediska nákladů

  • Identifikace konkrétních poznatků, které účastník individuálně uplatní ve svém životě

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Lektor

Lucie Havrdová

Zaměření

Marketing, obchod, zdravý životní styl

Přidaná hodnota

Spolupráce s Lucií přináší firmám i jednotlivcům naladění a motivaci k plnění cílů a úkolů spolehlivě, radostně a s energií.

Motto

Nevím, neznám, neumím v mém slovníku neexistuje.

Délka kurzu

1 den

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Stáhněte si