Pro výkon je nutná synergie obsahu, formy a distribuce komunikace.
Projekty, které obsahují výtvarné zpracování, jsou složité už jen tím, že „kreativě všichni rozumí“. Každý na to má svůj zaručeně správný názor. Při kreativní práci je tedy nutné dodržovat určitá pravidla, jak postupovat, abyste se dobrali k výsledku splňujícímu obsahové zadání. Dalším krokem je efektivita komunikace. Zajištění správných souvislostí u propojení kreativy s 360⁰ marketingovou komunikací je tedy neméně důležité. V našem kurzu se naučíte plynule a logicky propojit všechny potřebné složky tak, abyste dosáhli cíle vaší kampaně.
Poznáte praktický význam briefu – jak se s ním pracuje a kdo konkrétně ho využívá
Zjistíte rozdíl mezi kreativní prací, designerskou prací a DTP
Budete vědět, co je nezbytné k udržení kontinuity prezentace značky
Ujasníte si zákonitosti jednotlivých komunikačních kanálů z media mixu
Získáte povědomí o finanční náročnosti 360⁰ komunikačního marketingu
Analýza marketingového zadání – konkrétní cíle kampaní
Pohled do zákulisí práce reklamní agentury – jak pracují s briefem
Praktické rady, jak nahlížet na prezentované návrhy skrze brief
Co v praxi znamená „jen mi tam opravte tuhle maličkost“
Korporátní identita značky – minimum toho, co je vhodné dodržovat
Mediální mix – rozdělení podle doručení marketingového sdělení
Co vyžadovat od obsahu jednotlivých druhů materiálů, aby komunikace byla efektivní
Cena je až na posledním místě – konkrétní cíle komunikace z hlediska nákladů
Identifikace konkrétních poznatků, které účastník individuálně uplatní ve svém životě
Zaměření
Marketing, obchod, zdravý životní styl
Přidaná hodnota
Spolupráce s Lucií přináší firmám i jednotlivcům naladění a motivaci k plnění cílů a úkolů spolehlivě, radostně a s energií.
Motto
Nevím, neznám, neumím v mém slovníku neexistuje.
1 den