Myslete strategicky a prodávejte efektivně
Přinášejí obchodníci firmě skutečně business nebo jen plní zadané úkoly? Rozdíl je v tom, jestli stávající klienty rozvíjejí nebo jen udržují, jestli jdou příležitosti naproti nebo ji nevidí, jestli mají ambice posouvat svůj výkon nebo se vezou v pohodových zajetých kolejích. Jak je to u vás? Využívají vaši obchodníci veškerý potenciál?
Investujte do rozvoje vašich obchodníků, vrátí se vám to na výsledcích a oceníte rozvoj potenciálu firmy pro budoucí růst.
Účastníci si ujasní, jaká je podstata role obchodníka, uvědomí si její potenciál, který někdy přes plnění KPI všichni přehlížíme a odnesou si řadu praktických znalostí, které jim pomohou efektivněji prodávat a uzavírat obchody. Získají jistotu ve svých schopnostech a dovednostech a naučí se, jak pracovat se svými zákazníky, aby jim taková spolupráce v budoucnu přinášela čím dál víc ovoce.
Jsem obchodník. Vím proč jsem tady a co se ode mne očekává?
Jak vybírat, obsluhovat a segmentovat zákazníky.
Osvědčené modely, které pomáhají v otázce: co, komu a kde prodávat.
12 schopností a dovedností, které dělají z prodejce skutečného businessmana.
Jak si vytvořit systém na efektivní obsluhu zákazníků.
Řízená diskuze, praktické nácviky a ukázky.
Klíčové dovednosti obchodního zástupce
Obchodní jednání v praxi
Prezentační dovednosti úspěšného obchodníka
Obchodními dovednostmi k dlouhodobým dohodám
Efektivní řízení zákazníků
Malá obchodní násobilka – jak si to správně spočítat
Strategický plánovací proces
Vyjednávání
Praktické prodejní dovednosti pro vedoucí prodejen
Prodávat je lidské – praktický workshop pro telefonní operátory
Konzultativní prodej
Trénink vám připravíme na míru podle vašich potřeb.
Profesní kariéru začal u společnosti Procter & Gamble jako obchodní zástupce, následně jako manažer prodeje. Zastával obchodně-manažerské pozice v Pivovarech Staropramen, kde zároveň školil obchodní týmy. Jako senior lektor působí především v oblasti obchodních, komunikačních a manažerských dovedností a má zkušenosti ve školení a rozvoji firem z různých oborů. Je specialistou na tréninky prodejních procesů a odborníkem na koučování obchodních týmů — manažerských i prodejních pozic. Pro klienty také vypracovává standardy práce s provázáním na hodnocení výkonu.
Trénink je vhodný pro prodejce, obchodní zástupce, key account manažery apod.
1 den
Barbora Pitoňák Krieglerová 0
ředitelka
+420 608 979 471
barbora.krieglerova@ottima.cz