HR-Office Specialist/ originální a dárkové produkty/ Praha

Máš zkušenost s náborem zaměstnanců? Přišel/la jsi do kontaktu s dalšími personálními činnostmi, jako je například příprava smluv? Orientuješ se v pracovněprávní agendě? Nezalekneš se ad hoc operativních úkolů? Chceš se stát součástí našeho týmu, kde se i tvoje role bude vyvíjet? Jsi ambiciózní a nelekneš se pracovat pro jednu z nejrychleji rostoucích firem v České republice? Pak jsi náš člověk! :)

Co získáš?

  • Transparentní nadstandardní a motivující platové ohodnocení + 13. plat
  • Nikdy se nenudíme, protože spolu kamarádíme
  • 4 týdny dovolené + 2 sick days + 4 dny placeného volna mezi svátky 2021
  • Ovocné/sladké/slané pátky :)
  • Možnost rozvoje svých znalostí
  • Rosteme my, rosteš s námi :) = pravidelný meziroční růst mzdy
  • Plně dotovanou Multisport kartu
  • Notebook, monitor, mobilní telefon, neomezený paušál, myš, stůl a nástěnka pro každého
  • Neformální pracovní prostředí – na kravatě si nepotrpíme
  • Občas si můžeš vzít Home-office
  • Firemní večeře a večírky
  • Nejnižší možnou cenu firemních produktů (samé dobroty)
  • Více než 30 druhů výborných čajů a kávy k neomezené konzumaci

O čem ta práce je?

  • Kompletním náboru od A do Z a s tím související komunikaci s manažery, specifikaci pracovních pozic
  • Tvorbě inzerátu, volbě vhodných kanálů, komunikaci s externími partnery, selekci CV
  • Vedení pohovorů v tandemu s příslušným vedoucím oddělení
  • Vedení kompletní personální dokumentace celého cyklu zaměstnance
  • Být kontaktní osobou jak pro manažery, tak pro všechny zaměstnance
  • Přípravě podkladů pro mzdovou účetní a komunikaci s úřady
  • 100% podpoře vedení společnosti
  • Operativním řešení každodenních ad hoc úkolů
  • Organizaci teambuildingů a aktivit pro zaměstnance, přípravě podkladů pro různá jednání

Čím nás zaujmeš?

  • Máš prokazatelnou praxi v HR (2-3 roky) - nikoliv jen v náboru!
  • Máš rád lidi a v jejich přítomnosti se cítíš více než skvěle
  • Tykáš si s administrativou ;)
  • Mluvíš i píšeš dobře česky, angličtina je výhoda
  • Znáš MS Office - Excel pro evidenci kandidátů a zaměstnanců, Word pro přípravu smluv a dokumentů
  • Poradíš si i se základními tabulkami a zvládneš dát dokumenty do přehledné podoby
  • Jsi schopná/ý orientace v zákoníku práce
  • Máš smysl pro pořádek a přehled ve všem, co děláš
  • Máš chuť učit se a přicházet s novými nápady
  • Jsi kreativní a schopný vymýšlet zajímavé aktivity pro personál
  • Umíš si poradit v jakékoliv neočekávané situaci a rychle se přizpůsobit
  • Mezi Tvé přednosti patří analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost a milý přístup

Místo pracoviště

  •  Praha 6 - Ruzyně

Pomůžeme vám s vaší kariérou

Naučíme vás, jak si najít lepší práci a jak ji dostat. Nezáleží na tom, jestli se ucházíte o místo u nás nebo jinde.

Stáhněte si