Získejte jistotu, že opravdu víte, jak vypadá váš strategický spotřebitel.
Mít dokonalou představu o tom, kdo nejvíce kupuje vaši značku nebo využívá vaše služby, je důležité nejen pro kreativní agenturu – bez této znalosti se neobjede žádná marketingová aktivita.
Naučíte se definovat strategického spotřebitele vaší značky
Vytvoříte si jeho plastický obrázek z kvalitativních i kvantitativních dat
Doplníte si chybějící informace vlastním pozorováním a dotazováním v místě prodeje
Profilace a segmentace strategického spotřebitele
Spotřebitelský výzkum a zdroje dat
Detailní portrét strategického spotřebitele
Pozorování a dotazování v místě prodeje
Zaměření
Obchodní dovednosti
Přidaná hodnota
Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.
Motto
Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)
1 den