PREZENČNÍ TRÉNINK NA MÍRU

Poznejte svého spotřebitele

Získejte jistotu, že opravdu víte, jak vypadá váš strategický spotřebitel.

Proč kurz absolvovat

Mít dokonalou představu o tom, kdo nejvíce kupuje vaši značku nebo využívá vaše služby, je důležité nejen pro kreativní agenturu – bez této znalosti se neobjede žádná marketingová aktivita.

Co si z kurzu odnesete

  • Naučíte se definovat strategického spotřebitele vaší značky

  • Vytvoříte si jeho plastický obrázek z kvalitativních i kvantitativních dat

  • Doplníte si chybějící informace vlastním pozorováním a dotazováním v místě prodeje

Rámcový obsah

  • Profilace a segmentace strategického spotřebitele

  • Spotřebitelský výzkum a zdroje dat

  • Detailní portrét strategického spotřebitele

  • Pozorování a dotazování v místě prodeje

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Lektor

Monika Kissová

Zaměření

Obchodní dovednosti

Přidaná hodnota

Na základě své mnohaleté korporátní praxe může Monika nabídnout řešení v obchodu, financích a marketingu. Své zkušenosti uplatňuje při sestavování a vedení tréninkových programů na míru.

Motto

Úspěch není klíčem ke štěstí, ale štěstí je klíčem k úspěchu. (Albert Schweitzer)

Délka kurzu

1 den

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Stáhněte si