Asistentka vedení společnosti/ mezinárodní kosmetická společnost/ Praha

Pro našeho klienta, mezinárodní kosmetickou společnost, hledáme asistentku vedení společnosti. Mezi hlavní povinnosti patří organizace schůzek, zajištění chodu kanceláře, péče o návštěvy a administrativní podpora zaměstnanců společnosti. Dle chuti je následně možné zapojit se do organizace akcí a konferencí a osobní účast při jednáních generálního ředitele společnosti.

Co získáš?

  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti.
  • Sodexo stravenky a Flexi pass.
  • Multisport kartička.
  • Firemní notebook a mobilní zařízení.
  • Možnost vyzkoušet produkty společnosti z každého katalogu.

O čem ta práce je?

  • Péče o diář generálního ředitele, asistence manažerskému týmu (správa nákladů, překlady, plánování cest)
  • Vyřizování emailů, telefonátů, pochůzky.
  • Zajištění kancelářských potřeb.
  • Spolupráce s IT oddělením.
  • Spolupráce s provozním ředitelem na distribuci zařízení pro zaměstnance (auta, počítače, mobilní telefony).
  • Péče o návštěvy.
  • Administrativní podpora při procesu náboru nových zaměstnanců.
  • Koordinace úklidu a údržby.
  • Spolupráce při pořádání večírku, akcí, konferencí apod.

Čím nás zaujmeš?

  • Předešlou praxi na podobné pozici - asistentka/ recepční/ administrativní pracovník a jiné.
  • Práce v MS Office (zejména MS Excel a MS Outlook)
  • Vynikající organizační schopnosti a schopnost určit si priority.
  • Pečlivost a orientace na detail.
  • Komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
  • Anglický jazyk slovem i písmem.
  • Aktivní řidič/ka.

Místo pracoviště

  • Praha 10.

Pomůžeme vám s vaší kariérou

Naučíme vás, jak si najít lepší práci a jak ji dostat. Nezáleží na tom, jestli se ucházíte o místo u nás nebo jinde.

Stáhněte si