Jak se nenechat rozhodit a udělat dojem
Ať už pracovní pohovor v probíhá v osobní rovině nebo na dálku, podmínkou pro váš úspěch je perfektní příprava. Každá otázka personalisty má svůj smysl a pokud vás překvapí nebo nedokážete odpovědět, můžete se lehce dostat do nekomfortní zóny a bezděčně ztratíte kontrolu nad svým projevem. Proto byste neměli nechat nic náhodě. Když budete působit připraveně, zvýšíte si šanci, že uděláte dobrý dojem.
Poznáte, co všechno a kde si máte před pohovorem zjistit a proč, jak můžete využít sociální sítě, kam míří personalista svými otázkami a co si máte hlídat, když bude pohovor probíhat na dálku. Naučíte se, jak si upevnit sebevědomí a na co se ve vašem projevu zaměřit. Získáte pohled personalisty, jeho praktické tipy a řadu příkladů z praxe.
jaké informace si před pohovorem zjistit a kde
jak pro přípravu využít sociální sítě
jak pracovat s řečí těla při pohovoru, a to i před kamerou
na co si dát pozor při pohovoru na dálku
nejčastější chyby při pohovoru
praktické tipy personalisty
Kurz probíhá ve formě live webináře na platformě Zoom, během něj máte možnost zasílat lektorce dotazy do chatu a na konci položit dotazy naživo. Po skončení webináře dostanete jeho záznam, abyste se k němu mohli kdykoliv vrátit.
Díky entuziasmu a nadšení pro téma umí Ivana zaujmout a předat zkušenosti ze své praxe tak, že si je budete dlouho pamatovat. Její lektorskou doménou je osobnostní rozvoj, obchodní, manažerské a komunikační dovednosti, ovšem sama má bohaté zkušenosti z vlastní manažerské praxe personalistky ve velkých společnostech. Personalistika a práce s lidmi ji provází celý profesní život a svým posluchačům proto dokáže předat nespočet praktických zkušeností. Ivanu dobře vystihuje i její motto: Život je jako ozvěna. Když se ti nelíbí to, co slyšíš, změň to, co říkáš.
Pro ty, kdo se chystají na přijímací pohovor a chtějí být dokonale připraveni i na neosobní jednání po telefou nebo jinak online. Pro všechny, kteří nechtějí nic nechat náhodě.
Délka kurzu:
90 minut
Kdy:
9.3.2021, 18 - 19:30 hod