Buďte vidět a zaujměte, abyste mohli dosáhnout svých cílů.
Obsahový marketing dnes tvoří nedílnou součást marketingové strategie mnoha úspěšných firem. Jeho zařazení do marketingového mixu má své opodstatnění a hraje významnou roli nejen v rámci samotného prodeje zboží (ke kterému se všichni upírají), ale také v oblasti rozvoje značky a vytváření pozice na trhu. Umožňuje firmě ujasnit si, co vlastně chce veřejnosti říkat a jakým způsobem a stylem chce komunikovat. V kurzu probereme základní úskalí tvorby obsahového marketingu a možnosti jeho využití v praxi. Projdeme si řadu inspirativních ukázek, které vám pomohou ujmout se role vydavatele a začít skutečně tvořit obsah.
Poznáte celý proces tvorby obsahu – od plánování přes samotnou tvorbu až po vyhodnocení
Naučíte se definovat různé typy obsahu a jejich cíle
Poznáte typy zákazníka-čtenáře a uvědomíte si, jak často se zákazníky ve skutečnosti komunikujete
Pochopíte, že obsahový marketing opravdu funguje
Inspirujete se těmi nejlepšími a získáte praktické rady k tvorbě opravdu dobrého obsahu
Obsahový marketing a jeho role v marketingovém mixu
Kvalitní obsah jako cesta k budování značky
Jak obsahový marketing nefunguje a co byste od něj neměli očekávat
Typy obsahového marketingu a jejich využití v praxi
Rozpoznání klienta-čtenáře – persony, bez které se neobejdete
Způsoby komunikace – jak a proč?
Plánování a řízení procesu výroby obsahového marketingu
Vyhodnocování obsahového marketingu
Inspirace těmi nejlepšími
Zaměření
Online marketing, byznys development, rozvoj projektů pro tvorbu komunity
Přidaná hodnota
Michal využívá vlastní zkušenosti z online marketingu a rozvoje obchodních příležitostí, neustále hledá nové cesty a možnosti a učí se nové věci. Ty je pak schopen předávat dál, inspirovat a motivovat své okolí.
Motto
Nestíhám, nestačím. S tím se už ráno probouzím.
1 den