Slaďte si priority a zaměřte se na výsledky.
Bez plánování se ve firmě nemůžete posunout dál, ale potřebná koordinace mezi odděleními, a dokonce v rámci oddělení často vázne. Každý se soustředí na svoje priority, ale právě soulad priorit napříč firmou je zásadní pro dosažení nejlepších výsledků. V kurzu nebudeme probírat teorii – připravíme spolu plán na základě vašich údajů a vstupů, abyste po skončení workshopu mohli dále pokračovat a pracovat s odsouhlasenými a přesně definovanými prioritami. Společně budete brainstormovat o potenciálních nových trzích a kategoriích a dokážete vyhodnotit přínosy a náklady nutné k investování do nových trhů.
Zjistíte, koho musíte bezpodmínečně zahrnout do procesu strategického plánování a koho můžete vynechat
Připravíte si analýzu zákazníků a nastavíte si priority napříč prodejními kanály
Připravíte si konkrétní akční plán na dvanáct měsíců a odsouhlasíte si střednědobé priority
Interně se synchronizujete a každý bude vědět, jak přispívá k celkovým výsledkům
Dokážete si připravit prezentaci cílů a strategického plánu pro top management / představenstvo
Šest klíčových kroků k úspěšné strategii
Podklady pro plánování firemní strategie – kde a jak je získáte
Pochopení kanálů a zákazníků
Definice optimálního vstupu na trh
Nastavení interní struktury a zdrojů
Segmentace a analýza trhu
Zaměření na „musíme vyhrát, musíme bojovat, posbírejme úrodu, odchod“
Prioritizace podle schopnosti vyhrát a vlivu na náš byznys
Akční plán a definice KPI
Zaměření
Facilitace LEGO® Serious Play®, strategické plánování, vstup na nové trhy, vždy o krok před konkurencí, category management
Přidaná hodnota
Patrik využívá skoro 20 let komerčních zkušeností z USA, Evropy a Asie. Má obchodně-inovátorský přístup, řídí se zdravým rozumem a je zapálený pro akci. Užívá si interakci ve skupinách, které vede, je sebevědomý a zkušený při prezentacích.
Motto
Zpětnou vazbu si šampioni dávají k snídani. (Ken Blanchard)
2 dny