PREZENČNÍ TRÉNINK NA MÍRU

Strategické plánování a prioritizace v obchodě

Slaďte si priority a zaměřte se na výsledky.

Proč kurz absolvovat

Bez plánování se ve firmě nemůžete posunout dál, ale potřebná koordinace mezi odděleními, a dokonce v rámci oddělení často vázne. Každý se soustředí na svoje priority, ale právě soulad priorit napříč firmou je zásadní pro dosažení nejlepších výsledků. V kurzu nebudeme probírat teorii – připravíme spolu plán na základě vašich údajů a vstupů, abyste po skončení workshopu mohli dále pokračovat a pracovat s odsouhlasenými a přesně definovanými prioritami. Společně budete brainstormovat o potenciálních nových trzích a kategoriích a dokážete vyhodnotit přínosy a náklady nutné k investování do nových trhů.

Co si z kurzu odnesete

  • Zjistíte, koho musíte bezpodmínečně zahrnout do procesu strategického plánování a koho můžete vynechat

  • Připravíte si analýzu zákazníků a nastavíte si priority napříč prodejními kanály

  • Připravíte si konkrétní akční plán na dvanáct měsíců a odsouhlasíte si střednědobé priority

  • Interně se synchronizujete a každý bude vědět, jak přispívá k celkovým výsledkům

  • Dokážete si připravit prezentaci cílů a strategického plánu pro top management / představenstvo

Rámcový obsah

  • Šest klíčových kroků k úspěšné strategii

  • Podklady pro plánování firemní strategie – kde a jak je získáte

  • Pochopení kanálů a zákazníků

  • Definice optimálního vstupu na trh

  • Nastavení interní struktury a zdrojů

  • Segmentace a analýza trhu

  • Zaměření na „musíme vyhrát, musíme bojovat, posbírejme úrodu, odchod“

  • Prioritizace podle schopnosti vyhrát a vlivu na náš byznys

  • Akční plán a definice KPI

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Lektor

Patrik Banas

Zaměření

Facilitace LEGO® Serious Play®, strategické plánování, vstup na nové trhy, vždy o krok před konkurencí, category management

Přidaná hodnota

Patrik využívá skoro 20 let komerčních zkušeností z USA, Evropy a Asie. Má obchodně-inovátorský přístup, řídí se zdravým rozumem a je zapálený pro akci. Užívá si interakci ve skupinách, které vede, je sebevědomý a zkušený při prezentacích.

Motto

Zpětnou vazbu si šampioni dávají k snídani. (Ken Blanchard)

Délka kurzu

2 dny

Zaujal vás kurz? Ozvěte se nám!

Stáhněte si