Novinky

Kurz - Meeting governance

24.10.2017

 

Jaké schůzky a proč plánovat. Vytvořte si správnou mapu schůzek v souladu s vaším obchodním modelem. 

 

Často se ptáme, jaký je účel všech schůzek, které absolvujeme a zda je naše přítomnost opravdu přínosná. Jindy nám informace a vysvětlení některých činností chybí a koordinační schůzky bychom naopak uvítali pro efektivnější práci. Jaké schůzky plánovat, co by mělo být jejich obsahem, jak často je svolávat, kdo by na nich měl být přítomen, jak připravit agendu a jak správně schůzky vést, to vše je obsahem tohoto kurzu.

 

Co si z kurzu odnesete

  • Pochopíte význam obchodního modelu vaší organizace a hodnotového řetězce k správné identifikaci klíčových schůzek a díky tomu budete schopni navrhnout strategickou mapu schůzek
  • Naučíte se, jak správně specifikovat vstupy a výstupy schůzek, identifikovat nutné účastníky a určit, co se od jednotlivých účastníků očekává
  • Osvojíte si základy facilitace schůzek a dozvíte se, jak dobře vést diskuse, udržet schůzku v časovém limitu a zároveň probrat celou agendu
  • Uvědomíte si, že tak, jak se mění organizace, je potřebné měnit i mapu schůzek či jejich obsah a zvažovat zvané účastníky

 

Rámcový obsah

  • Stavba mapy schůzek podle obchodního modelu a hodnotového řetězce
  • Základní typy schůzek a jejich cíl
  • Vstupy a výstupy schůzek
  • Příprava agendy schůzek
  • Komunikace schůzek – před schůzkami i po nich
  • Základy efektivní facilitace – jak vést diskuse a jak dodržet časový limit a agendu
  • Reflexe – kdy provést revizi mapy schůzek, jejich obsahu a účastníků

 

ZAUJAL VÁS KURZ? OZVĚTE SE NÁM!

Kateřina Dobiášová, tel: +420 608 979 471, katerina.dobiasova@ottima.cz

 

Podívejte se na celou nabídku našich tréninkových programů ZDE

 Meeting governance_kurz_Ottima

Stáhněte si