Přináší objektivní, přesné, včasné a vypovídající informace o interakci prodejců, asistentů a dalších testovaných lidí při kontaktu se zákazníky.
Využijte fiktivní zákazníky. Mystery visits vám umožní získat přesné informace o tom, jak vaši prodejci, asistenti, recepční, operátoři zákaznické linky a další komunikují a jak se chovají k zákazníkům.
Na základě předem definovaného a odsouhlaseného scénáře fiktivní zákazníci/návštěvy sledují různé aspekty chování a poté vše zaznamenají: co viděli, slyšeli a zažili.
Přináší objektivní, přesné, včasné a vypovídající informace o interakci prodejců, asistentů a dalších testovaných lidí při kontaktu se zákazníky.
Otestujeme kvalitu zákaznického servisu na infolinkách, v recepci, v zákaznickém oddělení a dalších. Můžeme například prověřit dovednosti operátorů/recepčních, čekací dobu, efektivnost komunikace se zákazníkem aj.
Komunikujte s návštěvníky vašeho webu — proměňte je ve vaše zákazníky.