Kontakt se zákazníkem na prodejně

trénink z katalogu vzdělávacích kurzů Theta training

Cíl tréninku

Když nebudete svým zákazníkům věnovat dostatečnou péči, nebudou u vás spokojení. Když nebudou spokojení, nebudou se k vám vracet. Když se k vám nebudou vracet, budete dosahovat menších zisků. Náš praktický kurz vám pomůže získat širší pohled na péči o zákazníka, uvědomit si, co všechno může hrát roli v tom, aby byl zákazník spokojený a motivovaný k dalšímu nákupu právě u vás.

Klíčová témata

Zákazník ve středu pozornosti – principy komunikace se zákazníkem

Prodavač vs. podavač - co dnešní zákazník od prodavače očekává a proč tak často není spokojen?

Co zákazník očekává od prodejny?

Struktura prodejního rozhovoru – příprava, fáze zájmu, prodej

Ptejte se, naslouchejte, buďte pozorní - profesionální komunikace prodavače, identifikace potřeb, kupní signály, uzavření obchodu, cross-selling a up-selling

Kdo jsou vaši zákazníci - zákaznická typologie, nákupní motivace a její druhy

Klíčová role komunikace se zákazníkem na pokladně

Organizační informace

Trénink je určený pro účastníky z jedné firmy, maximální kapacita jednoho tréninku je 12 účastníků. Konkrétní obsah a zaměření tréninku rádi upravíme na míru dle požadavků a potřeb vaší firmy.

Máte zájem o bližší informace? Obraťte se na projektovou manažerku Kateřinu Dobiášovou: katerina.dobiasova@ottima.cz, +420 608 979 471.